Ostoskorissasi on 0 tuotetta, 0,00 € OstoskoriinKassalle

Toimitusehdot ja tilausohjeet

Tuotteiden hinnat sisältävät ALV 24 %

Toimitamme tilauksia vain Suomessa.

TOIMITUSKULUT
Toimituskulut kirjetoimitukselle alk. 1,50 €
Toimituskulut postista noudettaville ja paketeille alk. 5,90 €/tilaus
ja kotiinkuljetuksella alk. 11,90 €/tilaus. Tilauksen paino määrää lopullisen toimituskulun – kulu päivittyy automaattisesti loppusummaan.

Yli 50 €:n tilaukset toimitetaan ilman toimituskuluja postiin (0€)
Yli 110 €:n tilaukset rahtivapaasti ovelle pakettina, postin palvelulla.

TOIMITUSAIKA
Toimitusaika 4 – 7 arkipäivää, tilaustilanteesta riippuen. Tilausajan reilusti pidentyessä olemme yhteydessä asiakkaaseen.

MAKSUTAVAT

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.
Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Klarna lasku, Klarna tili, korttimaksut (Visa, Mastercard) tai verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, POP, Aktia) – kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09 425 99770 (ark. klo 9:00-18:00) tai asiakaspalvelu@klarna.fi.
Klarna lasku, veloitus 1,35 € (kiinteä kulu)

Maksu Checkout pankkipainikkeilla
Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.
Joustoraha palvelu on tarkoitettu kaikille yli 20-vuotiaille suomalaisille yksityishenkilöille ja maksimissaan 1000 euron ostoksiin.
GSM maksaminen
Kännykkämaksamista käyttävältä asiakkaalta tuotteen summa peritään puhelinlaskussa, ja puhelinoperaattori tai muu palveluntarjoaja tilittää maksun verkkokauppiaan Checkout-tilille. Maksaminen tapahtuu soittamalla tiettyyn maksunumeroon.

Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle. Turvallista, helppoa ja nopeaa!

MUISTA! Kun käytät Checkout maksunvälitystä – palaa aina takaisin CosMeryan sivulle.

ENNAKKOMAKSU Voit maksaa tilauksesi ennakkomaksulla suoraan tilillemme Nordea FI7118293000003682. Maksun voit tehdä haluamanasi aikana, kuitenkin 5 arkipäivän aikana. Maksusta laitamme sinulle erillisen sähköpostiviestin.

KAMPANJAT
Jos sinulla on kampanjakoodi, muista syöttää se kassalla kohtaan ALEkoodi, jälkikäteen alennusta ei lisätä. Kampanja alennusta ei saa toimituskuluista, vain tuotteista. Alekoodit 1kpl/tilaus.

EI JÄLKITOIMITUKSIA
Emme toimita loppuneita tuotteita jälkitoimituksena. Olemme yhteydessä asiakkaaseen aina jos tuote on loppunut jos sitä on meidän virheestä johtuen pystynyt tilaamaan.

PALAUTUSOIKEUS – Sinun tyytyväisyytesi on meille tärkeää!

Tilauksen voi peruuttaa 14 vuorokauden sisällä. Peruutuksesta tulee aina olla yhteydessä etukäteen asiakaspalvelu@cosmerya.fi
Tilauksen noutamatta jättäminen tai tilauksen peruuttaminen ilman yhteydenottoa: Veloitamme aiheutuneet kustannukset asiakkaalta.
Jos tuotteen arvo on alentunut, käyttöönoton tai muun syyn takia, asiakas vastaa arvon alenemisesta.

Viallisten ja virheellisten tuotteiden palauttaminen on 14 vuorokauden sisällä ilmaista.
Ole aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme ennen palautuksen tekoa.

Viallisen tai virheellisen tuotteen palauttaminen on sinulle ilmaista. Vie palautettavat tuotteet, valmiiksi pakattuina Itellan toimipisteeseen, mukaan voit laittaa vapaamuotoisen kirjeen tai tulosta verkkokaupasta palautustosite (rekisteröityneet asiakkaat löytävät omalta tililtä). Pienet kirjelähetykset voi jättää postilaatikkoon, mutta silloin sinulle ei jää todistekuittia palautuksesta.
Palautuksesta tai tilauksen peruutuksesta sinun täytyy aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@cosmerya.fi tai 0400 345232 (jos et tavoita meitä, voit jättää sähköpostiviestin tai tekstiviestin)

Vialliset tuotteet palautetaan ja korvataan, kun reklamaatio on hoidettu asianmukaisesti ja myyjään on oltu yhteydessä, Asiakkaalle ei koidu tästä kustannuksia.

Hyvitämme maksamasi summan pankkitilillesi heti, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi. Muistathan merkitä tilinumerosi vaihto- ja palautuslomakkeeseen.
Ota yhteyttä meihin Etusivulla näkyvän yhteydenottolomakkeen kautta. Tai email: asiakaspalvelu@cosmerya.fi

HUOM! Palautunut paketti ei ole palautus! Noutamattomista paketeista aiheutuneet lähetys- ja palauuskulut veloitetaan

VIALLINEN TUOTE /LÄHETYS
Jos huomaat paketin olevan rikkoutunut tai muuten kärsinyt – tee heti vahinkoilmoitus Postille. Suosittelemme, ettet vastaanota lähetystä.
Ole yhteydessä meihin ja saat tarkemmat toimintaohjeet.

- jos huomaat viallisen tuotteen myöhemmin, ilmoita asiasta mahdollisimman pian yhteydenottolomakkeella, kohdassa Yhteydenotto. Saat toimintaohjeen sähköpostiisi tai otamme sinuun yhteyttä puhelimitse.

KONE- JA LAITETAKUU
Myymillämme koneilla ja laitteilla on 12 kk:n takuu, jollei tuotetiedoissa erikseen muuta mainita. Kosmetiikkatuotteilla ei ole takuuta, mutta viallisesta tuotteesta ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

ASIAKASPALVELU
Yhteydenottolomake, joka löytyy sivun vasemmasta reunasta tai voit laittaa sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@cosmerya.fi
Valitettavasti aina emme pääse puhelimeen, laita viestiä tai sähköpostia ja otamme sinuun yhteyttä.

Rekisteröityminen kannattaa!
- kun olet rekisteröitynyt asiakkaaksemme, saata uutiskirjeitä kampanjoista ja uutuustuotteista ensimmäisten joukossa sähköpostiisi.
- kanta-asiakkaana saat myös omia kampanjakoodeja, joita käyttämällä saat Etuja ostoksiisi.

Varaamme oikeuden oikaista virheet, joita tuotetietojen syötön yhteydessä on voinut tapahtua.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).